Skidspelan

Det blev ändrade planer för dagen. Pappa ringde vid 10 och de behövde hjälp vid skidspelan, folk som inte kommer el hör av sig som vanligt. Så jag har ståt uppe vid lugnet sedan halv 11 idag och nu är jag äntligen på väg till enviken! Och det har snöat något enormt hela dagen, var helt översnöad, och bara tävlingarna var slut så slutade det självklart snöa också haha. typiskt. hoppas det blir lite finare väder i morgon iaf!

Nu blir det en pizza hos föräldrarna och sen får det bli lite plugg också, resten får jag ta i morgon så jag tar in denna dag. Men det var skönt att få lite ledigt, en hel dag ute! Det kan behövas ibland, så oerhört skönt att vara ute och få lite frisk luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0