Snö igen

Fy fan vilket jäkla väder, vi får det väl iaf vara nog, det är ju april snart. Jag vill verkligen inte ha mera snö, jag som var så glad igår över att det var nästan bart på backen och cykeln snart skulle få göra prämiär. Men det kommer ju dröja länga om det forsätter såhär, tur jag köpte nytt busskort så jag får åka buss ett tag till.

Idag ska jag klippa mig och det ska bli sjukt skönt, dock har jag inte lust med något annat en dag som denna, är tröt och sur på vädret. Men måste komma igång för det är en viktig plugg dag, denna dag måste jag vara på hugget annars kommer jag förlora passa poäng på tentan. Undra hur man kommer på plugg humör, hur gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0