Söndag

Jag hade inte en super kväll igår men det var trevligt så länge vi var här hemma iaf. Sen var jag väl inte så himla sugen längre men jag gick hem tidigt och la mig istället. Fick ju en härlig promenad hem och det var inte så himla kallt när man rörde på sig så det var jätte skönt.

Morfar ligger på sjukhuset igen, ambulansen hämtade honom tidigt idag. Ska ta mig tid mitt i allt plugg i morgon och gå upp och hälsa på honom, se om jag kan hitta något att ta med så han inte får så tråkigt där.
Det blir plugg med Sandra igen på biblioteket, det gick så himla bra i fredags så det är bara att köra på nu tills på torsdag för på fredag gäller det.

Jag har legat i sängen hela dagen och inte haft någon lust att gå upp, inte ens drukit kaffe idag, galet. Men har precis satt igång en tvättmaskin, var vist ingen som ville tvätta på en söndag, trodde alla tvättade på söndagar. Men tydligen inte, så jag fick två tider, tackar och bugar. Men det blir nog bara två el fyra maskiner iaf, orkar inte ta resten det kan Richard få göra när han inte jobbar. Får lite tvättat iaf, vilket är skönt, har inte orkat på sistondet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0