Tentamen

Nu börjar det närma sig, den stora dagen, börjar bli lite nervös men ska gå in och göra tentan och försöka hälla lugnet, inget blir bättre av att man blir stressas och får panik. Läsa igenom hela tentan, andas och börja, går alltid att gå tillbaka när man är klar om man känner att man missat något och jag tror det kommer gå bra för alla. Men det är första tentan, och man kan lika gärna misslyckas totalt. Men jag ska vara posetivt, det som sitter det sitter.

Har tagit det lugnt idag, var uppe tidigt, åkte till skolan för att träffa Sandra, Martina och Caroline. Vi diskuterade igenom lite saker, Martina och Caroline gick igenom gamla tentamen som jag och Sandra redan gjort, lyssnade på dem för att få in mera, och jag och sandra gick också igenom en del. men det känns som om att jag bara rör till det ännu mera om jag pluggar för mycker idag, det som sitter det sitter helt enkelt. Kanske dummt men jag testar och ser hur det går, förhoppningsvis går det bra, men måste ju hoppas iaf. Har shoppat lite mat och snask in för tentan så jag har något att äta och bara slappat hela dagen. Får se om jag ska göra något mer dag el bara lägga mig i badet och njuta. Richard jobbar så jag är själv, börjar få lite tråkigt men ska nog ta mig igenom kvällen och sen blir det en tidig kväll för mig, ska vara utvilad i morgon så jag kan konsentrera mig ordentligt!

Ni får hålla tummarna för mig i morgon, för då gäller det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0