Tisdag

Har pratat med barnmorskan idag på morgonen, hon tycker jag skulle forsätta med plåsterna ett tag till se om det blir bättre, om jag forsätter må illa ska jag få en ny tid och byta igen. Känns inte jätte bra att forsätta eftersom jag mådde som jag mådde men får testa i slutet av veckan igen se hur det går, hoppas verkligen det blir bättre.

Sitter och pluggar som sjutton, börjar bli nervös nu, kanske en bra sak, men ska ju vara nervös, det är iaf min åsikt men inte för nervös såklart. Har kollat upp bussarna så nu har jag koll på när jag ska åka iaf, ska hoppa in i duschen och göra mig klar så jag kan plugga i lugn och ro sen! Har iaf skrivit ut och fyllt i vaccin papperna, ska kopiera mitt kort på skolan så hon får en kopia på den. Man skulle fylla i om man hade fått några vaccinationer efter grundskolan, en lite halv rad fanns till förfogan, jag har tagit en HEL del vaccin sen dess haha, så lika bra att kopiera det så hon har. Tror verkligen inte jag behöver någon extra, men hon kanske vill testa TBC igen iaf. Har inte hittat några papper på lungrönken jag gjorde så hon får väl testa om hon vill.

Vi har seminarium 13-16 men ska träffas vid 11 för att förbereda oss lite. Den andra gruppen håller på just nu, hoppas verkligen det går bra för dem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0