Uppgift 6

Det var en väldigt trevlig träff med tjejerna idag! Vi tog en öl och satt å pratade i två timmar, himla mysigt. Gjorde lite planer inför sommaren! Åh så jag längtar, kommer bli så himla mysigt! Har även hunnit landat lite, druktig en kopp av de nya teet och stickat lite för första gången på över en månad. Tog sedan tag i skolan och nästa uppgift, kollade hur upplägget för de kommande dagarna såg ut, letade på nästa uppgift och kollade upp vilka böker/kapitel vi skulle använda. Känner att jag har lite koll nu iaf, vilket är skönt!

Kollade också hur nästa vecka såg ur, farmor påminde mig att jag fyller år nästa vecka redan. Och hon ville såklart kommer på lite kalas! Så nu har jag planerat in nästa onsdag (fyller på torsdag), så ska ringa och höra om hon kan då, även bror och mamma å pappa! Så får det bli en lite fika, ska se till att baka något gott så jag har något att bjuda på! Min första födelsedag sedan jag flyttade till eget, mysigt! Var ju dock i Australien sist, men det blev ju inte riktigt samma sak! Då fick jag födelsedagskort på posten men denna gång blir det en fika iaf!!!

I morgon blir det heldag i skolan med föreläsningar, 0900 till 16,30 kommer vara lagomt slut efter den dagen kan jag lova. Torsdag skulle också vara heldag men som tur var kollade jag fronter idag och första föreläsningen var inställd och finns inspelad att se över fronter så jag behöver inte vara i skolan förens 13,00 tror jag, det var ju iof rätt skönt, men tur att jag kollade det. Annars skulle jag ha suttit där i skolan utan att någon föreläsare kom haha.

Nu blir det sängen med en av bökerna som ska läsas, ingen vanlig bok här inte, nu blir det ny uppgift, nytt avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0