Vårdag i Falun

Jag har så himla svårt att förstå att det är Mars, idag nu, den andra redan. Det är ju helt sjukt, tiden har gått så fort sen jag kom hem, man ändå hunit med så himla mycket. Det är inte en vecka sedan jag började plugga, jag har ju gått i skolan i 1½ månad redan, det går inte att greppa.

Men vi hade ju iaf väldens finaste väder idag, så himla mysigt, gick bara och njöt! Nu går vi mot fler och fler underbara dagar, Sverige är bäst ifrån den sidan den visade idag. På dessa dagar saknar jag inte Australien på samma sätt, saknar inte att resa och drömmer mig inte bort. Det är bara underbart att vara här och nu, njuta av vädret och allt vackers runt omkring. Jag är glad att jag är kvar i Falun även om detta väder skulle ha börjat tidigare i GBG. Men Falun är mitt hem, här har jag mina vänner och min familj. Falun är en underbar stad, så himla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0