En härlig känsla

Har aldrig i mitt liv njutit så mycket av att våttorka golvet, köpte en gamal hedelig garnmopp el nu vad det kallas på Ica maxi idag. Efter ha haft en urusel konstig sak min sambo fick välja så njöj jag nyss av att se hallen ren och fin igen! Kanske inte det bekvämaste sättet, det kan jag hålla med om, men oj så mycket renare det blir och vilken känsla. Jag kan ta på mig att våttorka varje gång, det gör mig inget, bara jag får behålla min mopp och njuta imellanåt haha. Dock blir det nog bara hallen idag, resten får vänta tills i morgon men fick lov att testköra den iaf;P Kommer bli underbart att sätta fötterna i hallen när det torkat, dock kan det vara det otacksammaste rummet att städa, tar inte mer än en timme innan det är lika skitit igen, helt sjukt. Hur ska det blir när man skaffar barn lixom;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0