En hel del annat än plugg igår

Igår det det inte alls särskillt mycket plugg, inte som jag hade tänkt iaf. Men blev en hel del annat som blev fixat, mamma och pappa kom in till stan för att köpa present till Richard. Jag följde med dem ner på stan, hittade också lite presenter men inte allt. Är iaf en bit på vägen och tror jag har kommit på vad mer jag ska köpa!! Blev lunch på stan och sen en vända på ica maxi, sedan hem och städa, gjorde riktigt fint, men har förtfarande en del av köket kvar och sen hela sovrummet som ser hemskt ut. Min garderob ska vi inte ens prata om, ska försöka riva ut allt och få någon sorts ordning, men varken mitt förnamn el efternamn är ordning. Så får väl se hur det går, har aldrig lyckas haft ordning bland mina kläder, det var nog den största fördelen med att leva i en väska, man hade inte så mycket kläder att ha ordning på haha. Men jag ska fixa en Danne ordning i min garderob. Den killen är min förebild när det gäller ordning på kläder, helt sjukt!!

Men nu är jag redo för någon timmes plugg, fått mitt morgonkaffe, läst tidningen, sett på nyhetsmorgon och nu sitter jag redo. Ska börja med att läsa, sen blir det svara på frågor, alla frågor ska vara klara idag annars för jag inte sova... De skulle ha vart klara igår enligt min planering men har man en sambo som fyller 30 på lördag så kommer det lite annat i mellan ibland!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0