Fin besök och tenta plugg

Uppe före tuppen idag, vaknade kl 6 av att jag inte kunde andas, jäkla pollen. Men då var jag uppe iaf, skulle ha träffat sandra för tenta plugg kl 9 men hade fått sms om att hon var uppbokad på morgonen så får bli 10 iaf. Men eftersom jag ändå är uppe och redan hunnit med min morgonrutiner så får jag ta och börja plugga utan henne. Dock är vädret inte så lockande, regn, regn, regn. Men får bli en cykeltur till stan iaf. För i eftermiddag får vi stor besök och då vill ja ha pluggat på detta ordentligt!

Blev iaf städning av lägenheten igår kväll, köket, badrummet, dammsög alla golv och våttorkade. Resten plockade jag bara ihop lite. Bakade även en kaka, haha den blev dock misslykad. Smakade okej men den bara sjönk ihop, helt sjukt, aldrig misslyckats med en sockerkaka förut. Skumt. Men är redo för besök nu iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0