Ingen resa...

Nu är tentan gjord, gick väl som jag trodde, kommer få göra om något område och det har jag också räknat med. Men det jag inte hade räknat med var att omtentan ligger vecka 24, alltså blir mina resplaner inget mer än planer. Jag får stanna hemma hela sommaren och göra omtenta och jobba helt enkelt. Surt men sant, sånt är ju livet. Hur som helst så är det otroligt skönt att ha gjort denna tenta nu även om jag får göra om, och nu har en ny del börjat. har sett föreläsning om mag- och tarmkanalen nu på förmiddagen, ska sätta mig och läsa i boken i eftermiddag. Men nu ska jag duscha och sen åka till skolan för tentagenomgång och skriva ut massor med papper mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0