Kaffe

Idag har jag fått i mig sjuka mängder kaffe haha. Mycket, mycket kaffe på morgonen, sen höll jag mig till lunchen och sedan kl 15,30 har jag knappt gjort annat än druktig kaffe, kommer kanske vara svårt att sova inatt haha. Men jag har hunnit med lite annat iaf. Jag och Sandra gjorde 2 gamla tentor på förmiddagen, diskuterade, letade svar och försökte förstå allt. Sen gick hon hem för att läsa och se föreläsning och jag åt min matlåda på biblioteket, tog en lite promenad och satt mig sedan där för att läsa igenom ett avsnitt. Cyklade hem, läste ett till, gick ut på en promenad (sjukt skön, något jag borde göra oftare), tog ett bad och läste ännu ett avsnitt och nu har jag läst ett till. Börjar kännas ganska bra nu men finns självklart som vanligt miljoner saker man skulle kunna lära sig och kanske är det någon av dem jag missat som kommer på tentan. Så stora system denna gång, det blir så svårt att vara vad man måste kunna om alla. Och vi har inte haft mycket tid på oss direkt. Men det är en dag i morgon också, sen är det tenta på onsdag och sen är det helt ledigt i 5 dagar, helt sjukt, kan inte minnas sist jag inte behövde plugga på 5 dagar haha. Men å andra sidan kommer jag nog ta fram boken och tjuvstarta lite iaf! Men ska bli skönt iaf, och vi har bara en föreläsning på tisdag, och sen nättenta på fredagen sen är det sommarlov för hela slanten. Eller nej kanske inte, omtenta vecka 24, får svaret på onsdag om jag behöver göra om. Och sen är det omtenta på nättentan vecka 25 om man skulle få lov att göra om den. Men den vill jag då rakt inte göra om, känns bara onödigt.

Aja nog babblat, nu ska jag diska och ta fram damsugan en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0