Klantig

Jag är nästan redo att styka mig själv nu, först hade jag sönder en glas lampa i sovrummet, gick  tusen bitar och fick slängas. Det gör mig inte så mycket eftersom det inte är något favorit iaf. Men nyss skulle jag ta bort en sop ifrån hallen (jag har världens snyggaste hallampa i taket från 60-talet som jag verkligen älskar), höll den lite väl högt och hade sönder en av de tre glas skärmarna på taklampan. Seriöst, vilken jälva otur jag har, el ren klantighet rättare sagt. Jag älskar det lampan den finaste jag någonsin haft.

Och vet ni det roligaste? Jag fick in på mysornas i onsdags, såg en SÅN ensam skärm och tänkte "ska jag köpa den iaf en av våra går sönder" sen "nej jag skulle aldrig vara så oförsiktig så jag hade sönder min älskade lampa" Och vad hända idag? Ska ner på stan fortare än kvikt i morgon och se om den är kvar, hoppas, hoppas, HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0