Lägenheten för oss själva igen!

Det har varit en riktigt trevlig helg med besök! Han med att plugga igår, laga god mat och avslutades med jätte trevligt sällskap och goda viner. Blev en riktigt lyckad kväll!! Nu har alla åkt vidare hemåt, och hur trevligt det än har varit så är det otroligt skönt att ha lägenheten för sig själv igen haha. Ska nog inte bjuda in en enda människa på väldigt, väldigt länge;P Nej skämt å sido. Men jag ska iaf njuta av att vara själv!!!

Ska sätta igång och plugga lite om någon timme, men just nu spanar jag på bloggar om bebisar och kollar barnvagnar på blocket, har jag blivit galen? Man kan ju faktist börja fundera. Men alla skaffar ju barn nu för tiden, och det är vår, tror man blir extra sugen då. Men jag har ju faktist nyss börjat pluggat, snart gått en termin haha kanske borde hinna bli klar först, iaf hinna göra ett eller två fulla år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0