Lördagsplugg

Även om det är lördag och vi har finbesök så tar jag mig tid för några timmars plugg, känner att jag behöver det. Var en hyfsat effektiv dag igår med Sandra iaf vilket kändes skönt. Satt och ritade lite organ och system på morgon innan alla hade vaknat idag och nu har jag läst om matspjälpningssystemet i 1½ timma. Ska ägna iaf en timme till åt det innan jag går över på något annat. Richard, hans pappa och Mona-lisa (kom kom igår och sover här) har åkt iväg för att se vad falun har att erbjuda idag. Hans syster kommer med tåget kl 14,30 så tänkte att jag skulle ha pluggat klart tills dess. Skönt med lite lugn och ro i någon timme nu iaf så jag får lite nytta gjort. Kommer nog gå fint iaf även om jag inte pluggar hela dagen!!

Jätte trevligt med besök iaf, de hade kommit när jag kom hem ifrån biblioteket igår, vi lagade middag, drack lite vin, pratade, fikade och la pussel i massor med timmar. Så himla roligt pussel det där, svårt och det krävs fantasi. Men vi kom längre än jag trodde vi skulle komma. Dock sjukt mycket kvar men en otroligt trevlig kväll iaf!!

Nu ska jag sätta tänderna i plugget igen så jag lär mig något!! Ikväll kommer det folk, ska grilla om värdet tillåter och dricka gott i trevligt sällskap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0