Måndag

Sitter fortfarande och pluggar, från och till varvat med tv. Men en unge i minuten är ju för sjutton slut, då finns det inget vettigare att göra än att sitta och plugga. Måste ju göra det i morgon iaf så varför inte få lite gjort idag så slipper jag göra allt i morgon! Kommer ha sjukt mycket att göra iaf i morgon så det är skönt att komma en bit idag! Ska till skolan till 9 i morgon, plugga fram till 12, sen blir det föreläsning till 16.  Så har bara 3-3½ timme att plugga på och jag har 18 frågor att göra vilket kommer ta bra mycket längre tid än så. Så det får nog bli en kväll med plugg iaf, men har iaf onsdag eftermiddag på mig också och då borde jag hinna bli klar. Sen torsdag förmiddag med det att gå igenom allt och läsa på för på torsdag kväll kommer en till dugga ut. Och det ska jag för sjutton klara på första försöket nu! Gjorde den andra för första gången idag och fick 13 av 20 som vanligt, måste ha 14 av 20 haha. Så himla typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0