Onsdag

Igår var jag en tröt tjej, tror allt kom ikap mig ifrån föregående vecka. Var så nöjd med mitt pluggade att jag slockande som en sten i sängen kl 18,30. sov ca två timmar innan sötnosen serverade mat i sängen! Sötnos!! Även om jag sovit en hel del nu är jag rätt tröt, men några koppar kaffe och en dusch så ska jag nog komma igång snart. Idag är det farmalogi som står på schemat, åkter till skolan till 9 idag igen och förhoppningsvis är det föreläsning kl 13 idag iaf. Annars blir det hem gång kl 13 och se den på nätet. får väl se hur de lyckas få ihop det!

Men plugg plugg plugg blir det iaf, för i morgon är det seminarium. Just det måste ju anmäla mig till det, de ska jag göra nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0