Plugg hemma idag + tvätt

Det blev ingen skola idag, Sandra vaknade och mådde inte så bra så sitter hemma istället. Det posetiva är att jag var redo att åka när hon skickade sms och då kunde jag ju börja plugga på en gång!! Så kl 8 satt jag mig och började! har gått riktigt bra, håller på med farmologi just nu. Har även hunnit tvätta, två maskiner till är på gång nu!! TOPPEN! Föreläsningen vi skulle haft i eftermiddag är inställd och det ligger en förinspelad uppe på fronter nu som jag ska börja kolla på! Sen har jag några frågor till att göra! Det löste sig bättre med tiden nu när föreläsningen är förinspelad, så slipper man sitta hela kvällen med frågorna!

Richard är ledig idag, vaknade när jag gick upp. låg vaken i sängen nån timme men somnade sedan som en stock och sover fortfarande, var lite avundsjuk i början men nu när jag insett hur mycket jag har hunnit fått gjort under dessa timmar han bara sovit är jag inte ett dugg avundsjuk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0