Plugg och städning!!

Idag är det verkligen plugg som står på dagordningen. Har en hel del att ta mig igenom så måste blanda upp det med lite städning. Har börjat en storstädning här hemma, eftersom våran flytt in i den här lägenheten kom väldigt snabbt på blev allt nerslängt i lådor, bara instoppade här och fortfarande efter 3 månader är ingen garderob el skåp i ordning. Så igår fick köket en storstädning och ny ordning i skåpen, städskåpet såg för j*vligt ut så hittade ett till skåp och gjorde fint!! Hallen rörde jag inte igår fast jag sa att jag skulle göra det, men köket tog sån tid. Men dag får hallen med alla garderober få sig en omgång!! Ordning och reda ska det bli så man får lite plugg ro här hemma, plus att Richards mamma och Håkan kommer på fredag så måste ju vara fint;P

Men prio 1 är 4 timmare föreläsning och en hel del läsning, i pauser blir det städning, promenad och handling! Dagens to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0