plugga en fredagskväll

Jag tror jag håller på att bli galen, man får inte plugga kl 23,30 på en fredag, ingen dag över huvudtaget för den delen. Det är jDet fick inte plast mera i den, det gick bara inte. Efter en lång vecka med intensivt plugg gick det bara inte att fokusera idag, allt gick så himla segt, tankarna svävade iväg och jag fick läsa allt dubbelt så många gånger för att förstå vad jag läste. Men efter mycket kämpande har jag iaf fått ihop det nu, även om denna tid på dygnet kanske inte är den bästa. Men var välbehövligt med en paus. Nu är frågan, sova nu och gå upp tidigt i morgon för att plugga el plugga en timme till och få sova lite längre i morgon. Måste få lite mera kläm på ögat, känner att jag inte riktigt har koll på allt. Och i morgon blir det rörelseapparaten för hela slanten mellan 11-15 med Sandra. Så plugga ögat en fredag kväll eller en tidig lördag morgon? Inget av de igentligen men jag måste fakist nu så bara att sätta tänderna i det och lära sig det!! Kommer nog gå bra till slut trots allt. Som tur är är inte varje månad såhär omtumlande, då skulle inte livet gå framåt. Men har på tok för mycket tid att tänka när man pluggar, mina tankar flyger iväg för mycket. Men jag ska försöka bli bättre på att hitta fokus, börja jobba lite mera så jag bli mer effektiv när det gäller. Min kropp behöver jobba, inte gjord för att plugga 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan. Gymnasiumet gick bra för då hade vi 10 träningar i veckan, nu är det bara plugg och inget jobb el träning. Helt omöjligt för mig iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0