Regn och inställd föreläsning

Min dag har varit bra trots det dåliga vädret och ändrade planer. Jag klag upp 06,45 för lite morgonmys med kaffe, tidning, frukost, nyheter och datorn som vanligt. När jag gjorde i ordning frukosten vid 07,00 öppnade sig himlen, jag började nästan gråta. Jag är i skolan väldigt sällan men när jag väl skulle dit så spöregnar det. Men mitt humör var på topp när jag vaknade som tur var, så jag kröp upp i soffan med varmt kaffe och en macka. Myste ett tag, duschade varmt, letade på regnkläderna, lindade in alla böcker i plastpåsar och gav mig i väg. Tror ni det regnade på vägen? NEJ självklart inte, men jag var glad för mina regnkläder iaf, för det var verkligen storm.

Satt och pluggade med Sandra till 12,30, åt lunch och gick sedan till föreläsningen. 10 min efter att det skulle ha börjat kommer Anton in och säger att våran föreläsare är sjuk haha, lyckat. Så vi fick helt enkelt sätta oss ner med frågorna igen. Satt i skolan till 16,30, tog cykeln hem, kom knappt framåt för det blåste så mycket. Han halvvägs innan det började störtregna igen och denna gång hade jag inte tagit på mig regnbyxorna haha.

Men som sagt jag har haft en väldigt bra dag och sitter här hur glad som helst iaf!! Har bara två frågor kvar och jag ligger rätt okej till i min planering!! Ska göra de två sista frågorna nu! Kommer ha väldigt, väldigt mycket att göra resten av veckan iaf, men känns bra just nu iaf!! Dock kommer jag missa mötet i morgon med sommarjobbet pga attföreläsningen blev flyttad. Men det skulle fixa sig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0