Richard 30 år idag!

Det är bara lördag och jag är helt slut. Efter en vecka med massor med plugg, städning och fixande! Igår kom svärmor och Håkan upp på besök, blev middag på två rum och kök, en helt otroligt trevlig kväll men blev rätt sent. Upp kl 7 idag, koka kaffe, gratta, ge present, cykla och handla och baka tårtbotten innan klockan var 9 haha, rätt bra jobbat. Gjorde fin frukost tills Richards mamma och Håkan kom ner, mys frukost!

Sen blev det tårtbakning, fixande och så kom mamma och pappa hem till oss och det blev paket öppning och tårtkalas. Jag lyxades få på 30 ljus på tårten, kände mig rätt stolt haha. Sen blev pappa hungrig och vi beställde pizza. Kl 15 slockade jag och Richard i sägen och två timmar senare var man lagomt pigg haha, men ska försöka komma igång lite nu så vi kan gå ut och fira fram mot kvällen, el kväll är det väl men senare iaf!!

Min sötnos har blivit 30 år, vuxen kille!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0