sommarjobb!!

Nu är föreläsningen äntligen slut och jag ska snart hoppa på cykeln för att skriva på papper om sommarjobb! Ska blir skönt att ha allt fixat inför sommaren för jag längtar efter jobb, jobb, JOBB!! Ska bli så himla skönt att göra lite nytta istället för att sitta här och lära mig massor med saker.

Vi kommer ha en kort vecka med tenta plugg denna gång och det kör igång redan på torsdag. PANIK var nog rätt ord, jag är inte alls klar med det jag skulle vilja vara klar med, plus att det blir 30års fest här i helgen och vi får stor besök hela helgen. Jag måste ta mig i väg någonstans och plugga trots att jag inte träffat de på ett halvår, men skolan går före allt, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0