Tentaplugg

Idag är det redan torsdag, veckan går otroligt fort, men paniken har inte riktigt trängts sig på än som tur är. Tentamen är på tisdag så vi har ju några dagar på oss. Men mitt huvud börjar bli tröttare och tröttare. Igår när jag kom hem trodde jag huvudet skulle trilla av, försökt fått in så himla mycket så det blir mos i huvudet snart. Men det är en sån kurs, vi ska kunna otroligt mycket, det är otroligt mycket nya ord, el allt är väl nytt. Men om andra har klarat det så borde jag också klara det nu. Och jag har inte haft de bästa förutsättningarna denna kurs, med allt annat som har hänt. Får göra det bästa av situationen och se hur det går helt enkelt.

Idag blir det iaf ännu en dag på biblioteket, känner att jag måste forsätta på den trenden när det faktist funkar, synd att ändra något då. Får se hur det blir i morgon och helgen. En ledig dag ska jag få till iaf, men en halv dag måste jag nog ha till att plugga. Får ta en extra dag ledigt nästa vecka istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0