Vad blir det för mat idag?

Har bara lyckas plugget 6 timmar idag och har lungt 2-3 kvar innan jag är färdig för idag. Som vanligt går väldigt fort och jag får lite gjort, förmiddagar är så himla mycket bättre! Gårdagen var ett undantag, då pluggade jag super bra hela dagen, hade en väldigt bra förmiddag men sen gick det utför som vanligt haha. Men jag ska hinna klart idag, så har jag ett seminarium i morgon förmiddag sen blir det bara att läsa, läsa och läsa resten av dagen. Slippa skriva mera och bara försöka få in allt i huvudet så fort som möjligt. för i helgen vill jag ha lite ledig om plugget tillåter det.

Även Richards syster kommer upp!! Jätte skoj har inte träffat henne heller på jätte länge och hon har aldrig varit upp till oss så det ska bli jätte roligt! Det kommer bli full lägenhet med andra ord! fem st i en två är inte dåligt haha. Så jag skulle vilja vara ledig iaf en dag så jag får njut av sällskapet. Svårt att koncentrera sig med folk här, även om jag åker iväg är det ju roligare att umgås än att plugga. Men får se hur mycket jag hinner få gjort innan helgen!

Tvätten har iaf blivit klar och nu funderar jag på en promenad, kanske ska handla samtidigt, någon som har mattips? Har slut på fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0