Motivation tack!!

Jag har otroligt dålig karaktär denna vecka, jobbet är så roligt och jobbigt att jag inte alls vill plugga. För det första är jag helt slut efter jobbet och för det andra har jag noll lust att göra något som kallas plugga. Men idag är jag ledig, och borde få lite plugg gjort så jag slipper de dagarna jag jobbet, hur bra går det? Hmm ja inte alls så bra, glömde desutom att skriva ut papperna jag skulle skriva ut när jag var i skolan haha, bra jobbet där.

Men när fläckten står och gör mig irreterad i köket blir det inte så kul att plugga där, vet jag kan stänga av den men det ser ju inte bra ut alltså. Och soffan är desto skönare men otroligt obekväm att plugga i. Funderar på om jag ska flytta in mitt skrivbord hit till vardagsrummet så kanske jag får något gjort. Men det kommer ju också ta sin tid, men kanske värt det? Mm jag tror faktist det.

I morgon är jag också ledig, ska klippa mig!!! Äntligen, ska bli otroligt skönt, men är nervös för har ingen aning om hur jag vill ha det. Men får iaf en paus i plugget då vilket kan behövas. sen är det jobb hela helgen, men jobbar eftermiddag på lördag så får lång ledigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0