0 motivation

Idag har jag varit en mindre bra student, inte alls haft motivationen. Efter första föreläsningen bara dog min studielust, var sjukt trött, mådde illa och hade ingen lust att lyssa på en föreläsare och tappade koncentrationen hela tiden. Blev ett stort avbrott innan jag tillslut tvingade hjärnan att koncentrera sig på det som var viktigt, så kom igen två föreläsningar till som tur var, dock vart jag inte klar förens 18 istället för 15-16 som var planen. Men huvudsaken var väl att jag tog mig igenom det och fick allt gjort. I morgon är det bara två föreläsningar och lite småsaker som ska göras innan det är dags att packa inför en helg i västerås som jag verkligen ser fram emot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0