Åter igen en trött tjej!

Piggnade till efter lite kaffe och frukost framför en föreläsning och jobbade på riktigt bra!! pappa kom förbi efter lunch och gav mig en välbehövlig paus, skönt att få prata med någon som faktist satt i samma rum som mig!! Man blir rätt konstigt av att sitta hemma och lyssa på någon man inte ser el kan prata med haha. Men nu är jag inne på sista och tredje föreläsningen idag, börjar bli riktigt trött igen men bara 20 min kvar sen ska jag ta en promenad, behöver lite luft känner jag. Och ikväll blir det ridning, och om jag längtar!! Ska bli underbart, få koncentrera mig på något annat än plugg, min hjärna är helt slut. Dock rätt stor anvädning för den i ridningen också men på ett helt annat sätt vilket är otroligt skönt, och sitta på något annat än soffan, något som rör sig och verkligen kräver min fulla koncentration, den känslan är ju underbar!! Hoppas på att det går lite bättre idag än sist, förbättringar gillar vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0