Härlig start!

Idag har jag haft en bra start på veckan, förutom att jag inte kunade somna igår och var trött när jag vaknade har den varit toppen! Hämtade upp Sandra på vägen till skolan (ja fick låna bilen, toppen!) sedan blev det 86 utskrifter och introduktion för kursen efter blåbärsoppa! En rätt mysig förmiddag med andra ord, sprang in på stan en snabbis innan jag skjusade hem Sandra och åkte hem för lite lunch!

Han buda hem jackan av Elin jag så gärna ville ha! 41 rikstaler, kanske stolt måste jag säga haha. Erik kom och hämtade mig runt 14 tiden för en mysig tur till Borlänge, även Richard följde med. Var in på två musikaffärer och självklart fattade jag noll men var ändå mysigt! åkte till kupolen och myste runt, hittade en stor mysig sjal för vintern, en ny väskan jag verkligen behövde (iaf inbillar jag mig det) och penslar till min kommande konstnärskariär. Ja jag ska skippa studierna och bli konstnär, men då inte så farligt, men lite avslappning kan ju alltid vara bra, slippa sitta vid tv el datorn hela kvällarna.

Dock har jag lite pluggpanik redan första dagen på kursen haha lyckat. Nej men jag hade inte pluggat idag och kommer inte plugga på fredag så missar två dagar, lite det jag har panik över men jag ska försöka få så mycket gjort som möjligt dessa tre dagar. Har lagt upp en plan för veckan för att hinna med alla förinspelade föreläsningar vi har. Och i morgon blir det att hoppa upp på hästryggen igen, denna gång med fin fina nya ridsaker!! kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0