Helg i västerås!

Jag har haft en otroligt bra helg i västerås, var guldvärt att åka dit och få uppleva en dag med Richards närmaste vänner som jag har hört så mycket om men aldrig träffas. Att sitta där i soffan och se hur alla strålade av lycka och glädje att bara få umgås med varandra var en sjuk upplevelse! Har aldrig sett Richard så genom lycklig och jag är så glad att jag fick chansen att träffa dessa människor! Det var verkligen en kväll/dag/helg jag aldrig kommer glöma!

Vi kom ner vid lunchtid på fredagen, var hem till Jonas och åt lite mat, bar upp alla saker innan vi tog en vända ner på stan! När vi kom hem fick jag klippa Richard haha, det var en rolig upplevelse bara det!! På kvällen tog jag en promenad hem till Elin som precis flyttat till Västerås, blev en kväll med bubbel, fotboll och massa minnen!! Det var otroligt kul att träffa alla tre, mer än 1½ år sen vi sågs och då på andra sidan jorden! Vi har så sjukt mycket roliga minnen tillsammans ifrån Australien så det var underbart!!

Lördagen började med en mysig frukost och sedan bar det av till Paintball, det var min första gång! Ett otroligt häftigt ställe och sjukt kul! Var lite läskigt, var så sjukt mörkt men ändå otroligt roligt! Blåmärken kom som ett brev på posten efteråt haha ser ut som en ko nu ;P Nej men jag får otroligt lätt blåmärken och jag kan lova att de är stora! Men det var helt klart värt det!! Efter det var alla rätt slut i kroppen, men blev att korka upp vinet och så bjöd jonas på en otroligt god smörgåstårta!! MUMS! Sedan blev det bara bättre och bättre, folk började rulla in, underbart folk och jag hade så himla roligt, så sjukt att få uppleva det hela!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0