Hoppla hoppla duns

Igår var det premiär för hoppning!! Jag fick jätten Wahlter som jag tycker mycket mycket om, men han är väldigt stor i rörelserna och jag har ingen balans, ingen bra kombo kan jag lova. Självklart var det jag som flög av på sista rundan, gjorde en kullebytta ifrån 174 cm i fullgalopp över ett hinder. Jag är lite mörbulltad idag kan man nog säga haha. huvudvärk, ont i rumpan och allmänt ont i kroppen, men sånt händer. Och När jag var liten sa de jämt att man skulle ramla av 100 gånger innan man var en riktig ryttare, dock var fallhöjden lite lägre då.

Men nu är det plugg som gäller hela dagen, lär sätta lite fart för det finns en hel del på min måste lista. Jag ska försöka göra klart uppgift 2 idag för uppgift 3 är desto större och jag har inte mycket tid kvar längre haha, attans. Men det ska nog gå vägen även denna gång, det måste det!! Har även en hel del andra saker som måste göras, ridkläderna är i stort behov av en tvätt, golvet måste damsugas (tog av mig byxorna i köket och jag hade halva ridhuset i byxorna så det är som en sandlårda nu haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0