Hoppla hoppla!

Idag har jag varit en aning piggare i kroppen, skönt. Åkte hem till Sandra för lite plugg, det gick lite bättre än att vara hemma iaf, dock inte mycket haha. Nej men har fått lite gjort iaf, känner mig okej förbered inför seminariumet på torsdag. I morgon blir det skolan för fösta gången på över en vecka, ska bli rätt skönt. Vi ska lära oss hur man söker artiklar på nätet, kan behövas inför uppgiften jag och Sandra har framför oss!!

Men nu blir det ridning först! Sandra kommer snart och hämtar upp mig, får snart känna den underbara doften som infiner sig i ett stall, varmt, häst, hö och bajs haha. MM så mysigt, älsar den doften! Och så självklart hoppa upp på ryggen igen och försöka föra åter igen ett bätte jobb! Skulle ju vara helt underbart!! Se hur länge knät vill vara med denna gång, förra gången klarade det av nästan 40 min av 50 så det var ju nästan på topp. Första gången gick det bara 30 min så det kanske blir bättre och bättre. Kan behöva lite styrka i det nu tills det kalla vädret dyker upp, får så satans ont så fort det blir kallt ute, men jag fick hem en STOR skit snygg vetekudde igår som min kära svärmor har sytt och skicka till mig!! Underbar kvinna det där! Precis vad min kropp behöver så här till hösten/vintern!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0