Trevlig helg!

Jag har haft en bra helg än så länge, igår blev det en lat förmiddag med lite städ. Sedan hämtade Karin upp mig för en tur till Aspeboda, vi käkade mat innan vi åkte hem till henne för lite vin. Resten av kvällen blev inte alls lika trevlig, får se till att inte göra samma misstag igen men det var väl värt ett försök iaf. Kom hem i tid och låg i sängen vid 12 så det var ju underbart skönt. Idag har jag hunnit tvätta upp all tvätt jag samlat på mig, skönt att ha det gjort på förmiddagen. Ikväll hoppas jag på en fika med Elin och Karin, det skulle ha varit trevligt! Får se om jag tar tag i städningen på allvar idag istället för att bara småplocka, men det lär tiden få utvisa haha.

I morgon kör nya kursen igång, en information i skolan är det som står på schemat i morgon, ska se till att skriva ut en hel del medans jag ändå är där. Kommer inte vara så mycket i skolan som det ser ut på schemat iaf, så är alltid skönt att ha det mesta utskrivet på en gång! Sen är det bara att köra igång, tror det är en hel del förinspelade föreläsningar så det är väl bara att börja beta av en efter en för att ha det gjort så fort som möjligt! Kursen är bara fem veckor så det finns ingen tid att förlora. Desutom är jag borta nästa helg och en helg till minst under denna kurs, ska se till att komma till Stockholm för att träffa min älskling Elina. Saknar ihjäl mig efter henne!! Dock är hon utomlands och njuter av värmen just nu, lyckos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0