bakhelg!

Igår hade jag en bakdag, hittade två nya recept hos farmor som jag fick lov att testa!! Blev en vända till affären för att inhandla det som saknades och sen gick maskinen sig varm. Första brödet blev nog lite sådär, i min stress gjorde jag nog lite fel haha, men det andra brödet blev nog jätte bra, luktade något otroligt bra iaf!! Dock fick jag lite tidigt besök av mamma och pappa, trodde jag skulle ha hunnit längre med sista brödet när de kom. Och efter en stund kommer tobbe med två underbara barn. Så när Richard kom hem ifrån jobbet är det fullt hus haha!! Men det var otroligt trevligt att ha lite sällskap här hemma!! Ungarna är ju något otroligt söta. Dock var inte min lägenhet den finaste haha, planen var att städa igår men besök var ju mycket roligare. Så får väl se vad som hinns med idag då. Karin och Katta kommer senare iaf, förhoppningsvis Elin också!! Blir ännu mera bakning då!!

Min frys börjar dock bli otroligt full, har snart inte plats  med något annat än bröd. får nog börja dela ut snart haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0