Garderobs städning!

Idag är det storstädning av garderoben som står på shemat, massa saker ska upp på vinden men det får vänta tills älsklingen kommer hem. Har fått ny tv, skrivare och bakmaskin denna vecka så det finns lite kartonger som borde bo på vinden om man säger så haha. Då är det lika bra att passa på ta upp massa kläder som inte borde bo i min garderob också. Sommaren är över och min fotbollskariär också, för alltid! Så tre IKEA kassar är redan packade, mer kommer det säkert att bli innan jag är klar haha. finns även några jeans jag inte kan släppa taget om men som jag troligtvis aldrig kommer komma i igen, men vet ni vad? Det är inte det viktigaste i livet, jag behöver inte komma i mina gamla jeans, behöver bara må bra! Tillfreds, och lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0