Hälsa och ohälsa

Har lyckas pluggat på rätt bra idag, började lite extra tidigt för att få något gjort. Satt igång kl 07,30 för att beta av mina 500 sidor jag har att läsa i en av böckerna, kokade kaffe, tände ljus och myste ner mig i soffan!! Det har ju varit perfekt väder för att sitta inne och läsa iaf, kunde inte ha passat bättre faktist. Ska bara se till att läsa ett kapitel till för att få ännu mera undanstökat. I morgon har jag praktiska övningar på förmiddagen så då harjag bara eftermiddagen på mig att läsa och måste verkligen börja få undan lite läsning så jag slipper få panik i slutet som vanligt haha, det hinner jag nog få iaf så det räcker och bli över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0