Härlig dag!

Idag har jag haft en jätte bra dag, mycket finare väder och det blir man verkligen glad av! Hade möte med gruppen på morgonen, förberedelser inför morgondagens presentation. Sedan blev det en sväng på stan, in på alla resebyråer för att kolla upp lite om thailand och nog blev man lite sugen. Har iaf kollat runt så nu är det bara för päronen att bestämma sig!
Blev även lite städning, fixade skrivaren så nu funkar den utmärkt! Himla fin är det också kan jag lova, och oj vad fort den skriver ut haha. Min nya kärlek minst sagt!! Började skriva ihop lite underlag inför i morgon och sen kom underbara Sandra på fika, hon hade till och med fikat med sig haha. Det enda jag bjöd på var te och sällskap. Såklart en stol att sitta på haha. Vi la upp planeringen inför tenta plugget, skönt att ha lite på papper så man slipper få jättepanik i morgon när det är dags att börja haha. Pratade även en massa skit såklart!! Ska kolla upp vår förhoppningsvis blivande hobby!! Kommer bli grymt om det vill sig rätt!!

sedan tillbringade jag en timme till att skriva klart inför i morgon, skrev ut lite underlag och nu är det bara att läsa igenom en gång till. Hinnar förbereda mig mera i morgon, har en förmåga att sätta igång att plugga i tid på morgonen som tur är haha. Men ska nog testa utrustningen inför i morgon också, kan behövas för tekniken gillar inte mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0