Hoppla!

Idag ska jag och Sandra till Svärdsjö för att testa en ridlektion och se vad vi tycker!! Jag är jätte pepp och längtar som en tok men är även lite nervös, var ett bra tag sen jag red på ridskolan och även ett tag sen jag sätt på hästryggen. Men det kommer bli så himla härligt, bara att känna doften av häst och ställ, få en varm kram av en häst och sitta upp igen!!! Men oj vad nervös jag kommer vara på vägen ut haha.

Det är även tenta dags i morgon, basalomvårdnad är det som står på tur. Tror jag har pluggat på ordentligt, utan tenta ångest desutom. Så vi får väl hoppas att det verkligen är nog så jag inte sitter där och fattar absolur inget. Men kan ju hoppas att det inte händer.

Och i morgon är det även dags att fira, ska då iaf köpa blommor till min älskling och kanske ha lite onsdagsmys med vin och ost med kex!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0