Långledig!

Gjorde sista tentan på denna kurs i torsdags förmiddag och det gick utmärkt. Godkänd på praktiska delen nu bara att vänta på resultatet på den skriftliga tentan!! Hoppas jag får G så jag kan lämna den kursen bakom mig. På måndag börjar ny kurs, fem veckor med vetenskapsteori, kommer nog bli en intressant kurs men även jobbig. Får hoppas på att den är sjukt intressant så man bara vill sitta och plugga jämt.

Har iaf haft det super mysigt de senaste tre dagarna, började med blommor och bubbel till älsklingen på två år sen vi träffades dagen haha. Beställde även pizza och hade det jätte mysigt! Torsdagen blev det sovmorgon, tenta och sen borlänge med älsklingen, en fika på banken i falun och sedan filmkväll, jag Malin Wikberg såg två filmer på rad, och jag hatar att se på film. Men oj vad mysigt det var haha. Låg uppe till 03,00 och bara mysigt i soffan! Idag har vi ännu en gång tagit sovmorgon, fick frukost av min sötnos, sen åkte vi och tvättade bilen, köpte champangeglas, fikade med mamma och pappa, och sen storhandlade!! Har nyss ätit tacos, resten av kvällen blir det soffmys med lösgodis!!!

I morgon börjar richard jobba igen och jag får hitta på något själv! Men nu har vi tagit igen mys vi missat de senaste veckorna haha.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0