Lördag

Jag är väldigt nöjd med första veckan i skolan, var jätte kul att träffa alla igen och få in lite rutiner. Ovant med både föreläsningar och läsningen men det börjar komma igång. Men som sagt väldigt, väldigt skönt att vara igång igen! Nästa vecka har jag bara tre föreläsningar, en praktisk övning och ett pass inbokat med grupparbete men det kommer nog bli mer grupparbete. Det blir alltså en hel del tiden för egna studier, vilket kan vara det svåra så här i börjar, hitta fokus och rutiner som funkar för att få så mycket som möjligt gjort.

Men just nu håller jag på å storstädar lägenheten, så om jag hinner få i ordning innan måndag så har jag iaf en ren och fin lägenhet att sitta och plugga i. Annars blir det lätt att man börjar städa och sånt för att man inte kan komma till ro. Men förhoppningsvis ska jag kunna undvika det iaf haha.
Ikväll ska vi till mamma och pappa för att äta kräftor, Richard jobbar till kl 17, och sen åker vi ut. Jag ska ta en promenad till Affären snart för att inhandla lite gott, kräftor och bröd är fixat men det behövs lite goda oster mm.

Börjar redan känna mig lite rastlös och sakna jobbet, haha vad har jag varit ledig? Två veckor, knappt. Men det går fort att börja sakna något man gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0