Lycklig tjej!

Jag är lycklig, otroligt lycklig och min älskling är en stor anledning till att jag är så lycklig. Jag älskar vart vi är och hur vi kommit hit, vi har gått igenom underbara stunder och mindra underbara stunder men det är vägen hit som gjort mig lycklig. Snart är det två år sen jag satt i ett rum på maggi i Australien med min underbara vän Frida, två år sen vi satt och läste i varsin säng när två svenska killar kom in. En falubo, i Australien, lite besviken var vi allt men han hade en göteborgare med sig som slog undan fötterna på mig, en underbar kille som jag föll för som idag är min sambo! Två år sen första kyssen och första stunden i ett underbart liv! En fin histora jag är otroligt glad över, jag ler varje gång jag ser tillbaka på de första dagarna vi hade tillsammans, och även resten av tiden i underbara landet Australien! Kommer aldrig glöma alla underbara stunder vi hade, alla underbara stunder som gjorde att jag fick honom att flytta upp till falun med mig, älskade dalarna!!

Även om jag är otroligt lycklig har vädret idag fått min motivation till noll idag. Pluggandet har inte gått särskillt bra över huvudtaget. Och den första tentan för denna termin börjar närma sig. Men först är det en muntlig redovisning om mångkullturelt samhälla, över nätet, hmm jag gillar inte att sitta framför datorn och prata med en massa folk mer mic och cam men jag kommer nog klara det också. Sen är det bara att läsa, läsa och läsa för att klara tentan. Dock känns den inte så svårt, och det är det som oroar mig, kommer den vara mycket svårare än vad jag har tänkt mig, men vad mer ska jag lära mig? Allt känns så självklart, men det kanske kommer en fråga som totalt överrublar en, men då kanske det får vara så. Suntförnuft och lugn brukar lösa det mesta, det brukar bara vara det som behövs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0