Onsdag inte torsdag

Blev lite smått förvirrad efter förra inlägget. Jag skulle precis testa min utrustning när jag kom på att jag kanske skulle kolla vilket rum jag skulle ha redovisningen i, det visade sig då att jag skulle ha den torsdagen den 22/9 kl 13,00. Hallå jag hade ju kollat igår och var säker på att jag skulle ha den onsdag den 21/9 kl 09,00, hur fel blev inte det? Men tur jag var en dag för tiden iaf så det inte var tvärs om. skulle ju ha blivit katastrof.

Så idag blev det istället massa läsning, har jobbat på riktigt bra om jag får säga det själv. Men ska ta och läsa lite mera nu innan pappa kommer på besök!! Sen har jag även ett uppdrag att utföra kl 15,00 haha!! Trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0