Tenta plugg!

Mitt seminarium gick jätte bra, var över förväntan och jag gillar verkligen läraren jag hade. Var inget att vara nervös över alls igentligen!! Men nu är det avklarat, hhade en jätte lärorik och intressant eftermiddag med många bra diskussioner! Nu är det bara att börja tenta plugga igen, första tenta pluggningen för denna termin och jag är nästan lite peppad haha. Nej jag är peppad men trött.
Borde ta cykeln ner till systemet nu för att ladda upp inför helgen men orkar verkligen inte. Men kommer ju inte göra det i morgon och vill jag ha öl så får jag ju ta och cykla ner haha, himla lat jag är nu för tiden. Men ska ta mig i kragen och cykla ner, förhoppningsvis behöver jag inte pumpa däcken som jag måste alla andra dagar.


Mamma och pappa i rondellen pappa älskar att prata om ;) Längtar faktist tillbaka lite
trots allt, och en resa med familjen är aldrig fel


Desutom kommer jag och richard få fira var två års dag där nere om vi åker, alltså två år sen vi blev tillsammans! Det finns ju ingen bättre plats att göra det på. Desutom tror jag att jag behöver komma ut i världen lite igen, få känslan av frihet och att världen ligger framför fötterna. Saknar den känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0