Thailand el inte Thailand?

Försöker skriva ihop ett arbete om mångkulturellt samhälle, är lite smått svårt för jag får inget riktigt grepp om det. Vet inte vad de vill ha, vad som är bra och inte bra och vad som är tillräckling. Men det lär ju visa sig i morgon på redovisningen, bestygsättning och allt. Sen blir det stenhård tenta plugg för i helgen är jag borta så då blir det inte en sida läst.

Funderar även på om jag ska åka till Thailand el inte, troligtvis i mars, i slutet av mars. Men jag har ju ingen aning om hur jag får i skolan då, så det är så svårt att vete om jag kan åka då el om jag kommer missa något jag måste vara med på. Vet inte ens vad jag har för kurs. Och har ju varit i Thailand tre gånger förut, men Thailand är alltid Thailans. och nu blir det precis 10 år sen vi var dit första gången! Men hur man än försöker så kommer det rinna iväg pengar, det är ju inte bara flygresan och hotel som kostar även om det andra är rätt billigt. Men man måste äta varje dag, man vill ju åka på saker när man ändå är där, dyka mer än en gång och shoppa. Så det går åt några tusen extra, och det är aldrig roligt haha. Men har ju penarna, men frågan är om jag verkligen vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0