Tisdag

Det spöregnade när jag gick upp idag så tyvärr blev det ingen promenad, men istället fick jag en extra timme med plugg. Sköt även upp lunchen så fick yttligare en timme där till studier, och det behövs för jag vet att jag pluggar sjukt mycket bättre på förmiddagen, blir helt mosig i huvudet efter kl 13-14 någon gång. Men nu har jag iaf jobbat på riktigt bra på förmiddagen så har inte så mycket kvar att göra nu på eftermiddagen vilket är jätte skönt. Dock känner jag att jag behöver få lite luft nu, så även om vädret inte är det bästa blir det nog en vända iaf.

Har dock bakat två limpor på förmiddagen vilket känns rätt bra, dock det av bröden jag gillar minst, så kanske ska ta och baka det jag vill ha också när jag ändå är i gång. Kankse borde hitta på något annat också för att göra något om dagarna och inte bara plugga, måste ju kunna hitta något annat som är värt att göra om dagarna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0