Trött tjej

Idag var det en trött tjej som vaknade, hade jätte svårt att somna i går kväll även om jag la mig i tid. Aja sånt som händer, idag blir det iaf en hel del plugg för i helgen ska jag inte röra mina böcker! Har redovisning kl 13,00, ska träna med sandra kl 10 och nu försöker jag skriva ihop något som ska likna stödord för att ha det lite lättare!
I morgon måste jag också ha en hög pluggväxel i, har tenta på onsdag och det känns lite luddigt men å andra sidan har jag och sandra en plan så är bara att beta av den, men som sagt redan på onsdag. Och fredag, i morgon ska jag och Sandra ut på lite party, tjej kväll igen, dock måste jag ta det lite lugnt. Ska köra till Sälen på lördag förmiddagen men det kommer bli skoj iaf!! Sen lördag blir det kräftskiva i sälen med trevligt sällskap!!

Och på onsdag efter tentan blir det ännu mera firande, två år sen maggi island!! Undra vad jag ska lyxa till det med? Vill ju överaska honom lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0